قابل توجه شرکت کنندگان دوره های نبوش حذف شده یا تغییر کرده

 

بدون شک، دنیای امروز دنیای نرم افزار و اینترنت است. عموم شرکت ها، ارگان ها، سازمان ها، صنایع، شرکت های خدماتی و بانکی، و بسیاری از مشاغل و اصناف دیگر، امکانات خود را تا حدی و بعضا بطور کامل بصورت آنلاین ارائه می دهند. آموزش ها، آزمون ها، جلسات، معارفه ها، گزارش گیری ها، اطلاعرسانی ها، همه و همه در گستره پهنای باند فضای مجازی گنجانده شده و بخصوص در شرایط همه گیر شدن بیماری کرونا، به کمک مردم جهان آمده است.

 

سازمان نبوش (NEBOSH) نیز در این راستا، پس از سالها برگزاری آزمون های حضوری و کاغذ محور، از سال 2019 فعالیت گسترده خود را در این فضا آغاز کرد. افزودن چندین دوره آموزشی جدید که آزمونشان بصورت آنلاین برگزار می گردد، اولین قدم در این راه بود که دوره هایی از قبیل نشان نبوش برای ایمنی ساده شده (SS)، نشان نبوش در مقدمه ای بر بررسی رویداد (INV) و گواهینامه HSE نبوش در ارتقاء رهبری ایمنی و بهداشت (HSL) را شامل می شد. پس از آن، نوبت به پرمخاطب ترین دوره قدیمی نبوش در سطح جهان یعنی دوره بین المللی جنرال نبوش (NEBOSH IGC) رسید که تحت عنوان جدید NEBOSH IG ارائه شد. رفته رفته با بازخوردهای خوبی که از آزمون های آنلاین گرفته شد، روند تغییر سرفصل و روال آزمون برای سایر دوره ها هم از سر گرفته شد.

 

با توجه به تغییرات عمده ایجاد شده، خلاصه ای از تغییرات به صورت تیتر وار و با توضیحی مختصر ارائه می گردد.

لطفا دانشجویان نسخه های قبلی هر دوره، توضیحات دوره مورد نظر را با دقت مطالعه نمایند.

 

 

تغییر سرفصل و آزمون در دوره آموزشی

گواهینامه بین المللی جنرال نبوش (IG 2018)

 

گواهینامه بین المللی جنرال نبوش (IG 2018)

 

پرمخاطب ترین دوره آموزشی سازمان نبوش در سطح جهان، دوره آموزشی جنرال نبوش (IGC)، دارای 3 بخش IG1 و IGC2 و IG3 بود که دو بخش دارای آزمون حضوری و کتبی و یک بخش شامل یک پروژه بود. در نسخه جدید این دوره، یک بخش حذف شده، سرفصل ها تا حدی تغییر یافته، یک آزمون بصورت آنلاین و کتاب باز (Open-Book - OBE) می باشد و بخش دوم بصورت یک پروژه توسط دانشجو انجام می گیرد.

 

*** دانشجویانی که یک یا دو بخش از سه بخش نسخه قبلی را گذرانده اند و از تاریخ گذراندن آن 5 سال نگذشته است، همچنین دانشجویانی که در آزمون این دوره ها شرکت کرده اند و موفق به کسب نمره قبولی در آن بخش نشده اند، در صورت تمایل به تکمیل دوره خود و اخذ گواهینامه این دوره، در اسرع وقت و در اولین فرصت با واحد آموزش تماس شرکت HSE Arya حاصل نمایند و اطلاعات کامل خود را ارائه کنند تا وضعیت دوره آنها مورد بررسی قرار گیرد. (حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه 1400)

 

 

تغییر سرفصل و آزمون در دوره آموزشی

دیپلم بین المللی نبوش برای متخصصان مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای

(IDip) - ورژن 2021

 

دیپلم بین المللی نبوش برای متخصصان مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (IDip) - ورژن 2021

 

همانطور که می دانید، بالاترین سطح دوره های سازمان نبوش در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه ای، دوره دیپلما بود که شامل 4 بخش IA و IB و IC و DNI با سه آزمون حضوری و یک پروژه بود. در نسخه جدید این دوره، یک بخش حذف شده، سرفصل ها تا حدی تغییر یافته، و آزمون ها بصورت آنلاین و کتاب باز (Open-Book - OBE) برنامه ریزی شده است.

 

*** دانشجویانی که تابحال بخشی از نسخه قبلی این دوره را نگذرانده باشند، با هماهنگی واحد آموزش شرکت HSE Arya می توانند آزمون خود را از حضوری به آنلاین تغییر دهند.

 

*** دانشجویانی که یک یا چند بخش از چهار بخش نسخه قبلی را گذرانده اند و از تاریخ گذراندن آن 5 سال نگذشته است، همچنین دانشجویانی که در آزمون این دوره ها شرکت کرده اند و موفق به کسب نمره قبولی در آن بخش نشده اند، در صورت تمایل به تکمیل دوره خود و اخذ گواهینامه این دوره، در اسرع وقت و در اولین فرصت با واحد آموزش شرکت HSE Arya تماس حاصل نمایند و اطلاعات کامل خود را ارائه کنند تا وضعیت دوره آنها مورد بررسی قرار گیرد. (حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه 1400)

 

 

تغییر سرفصل و آزمون در دوره آموزشی

گواهینامه بین المللی مدیریت بهداشت و ایمنی برای عملیات عمرانی نبوش (ICC) 2021

 

گواهینامه بین المللی مدیریت بهداشت و ایمنی برای عملیات عمرانی نبوش (ICC) 2021

 

دوره تخصصی مرتبط با امور عمران و ساختمان و ساخت و ساز سازمان نبوش، دارای 3 بخش IGC1 و ICC1 و ICC2 با دو آزمون حضوری و کتبی و یک پروژه بود. در نسخه جدید این دوره، دو بخش حذف شده، سرفصل ها تا حدی تغییر یافته و تنها آزمون دوره بصورت آنلاین و کتاب باز (Open-Book - OBE) برگزار می گردد.

 

*** دانشجویانی که هر کدام از بخش های ICC1 و یا ICC2 مربوط به نسخه قبلی را گذرانده اند و از تاریخ گذراندن آن 5 سال نگذشته است، همچنین دانشجویانی که در آزمون این دوره ها شرکت کرده اند و موفق به کسب نمره قبولی در آن بخش نشده اند، در صورت تمایل به تکمیل دوره خود و اخذ گواهینامه این دوره، در اسرع وقت و در اولین فرصت با واحد آموزش شرکت HSE Arya تماس حاصل نمایند و اطلاعات کامل خود را ارائه کنند تا وضعیت دوره آنها مورد بررسی قرار گیرد. (حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه 1400)

 

 

تغییر سرفصل و آزمون در دوره آموزشی

گواهینامه نبوش در ایمنی حریق (FSC) 2021

 

گواهینامه نبوش در ایمنی حریق (FSC) 2021

 

دوره تخصصی مرتبط با حریق و ارزیابی ریسک حریق سازمان نبوش، دارای 3 بخش IGC1 و IFC1 و IFC2 شامل دو آزمون حضوری و یک پروژه بود. در نسخه جدید این دوره، یک بخش حذف شده، سرفصل ها تا حدی تغییر یافته، یک آزمون بصورت آنلاین و کتاب باز (Open-Book - OBE) می باشد و بخش دوم بصورت یک پروژه توسط دانشجو انجام می گیرد.

 

*** دانشجویانی که هر کدام از بخش های IFC1 و یا IFC2 مربوط به نسخه قبلی را گذرانده اند و از تاریخ گذراندن آن 5 سال نگذشته است، همچنین دانشجویانی که در آزمون این دوره ها شرکت کرده اند و موفق به کسب نمره قبولی در آن بخش نشده اند، در صورت تمایل به تکمیل دوره خود و اخذ گواهینامه این دوره، در اسرع وقت و در اولین فرصت با واحد آموزش شرکت HSE Arya تماس حاصل نمایند و اطلاعات کامل خود را ارائه کنند تا وضعیت دوره آنها مورد بررسی قرار گیرد. (حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه 1400)

 

 

حذف کامل دوره آموزشی گواهینامه نبوش در

مدیریت سلامت و تندرستی در محیط کار (NHC)

 

گواهینامه نبوش در مدیریت سلامت و تندرستی در محیط کار (NHC)

 

این دوره از رده دوره های Certificate سازمان نبوش، از سال 2021 به طور کامل از چرخه برگزاری حذف شده است و دیگر در لیست دوره های نبوش و حتی در وبسایت این سازمان وجود ندارد.

 

*** دانشجویانی که در دوره مربوط به نسخه قبلی شرکت کرده اند و موفق به کسب نمره قبولی در آن نشده اند، در صورت تمایل به پیگیری وضعیت دوره خود، در اسرع وقت و در اولین فرصت با واحد آموزش شرکت HSE Arya تماس حاصل نمایند و اطلاعات کامل خود را ارائه کنند تا شرایط آنها مورد بررسی قرار گیرد. (حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه 1400)

 

 

 

فراموش نکنید که فقط تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارید. شرکت HSE Arya مسئولیتی را در قبال پیگیری وضعیت دانشجویانی که پس از این تاریخ با واحد آموزش ارتباط برقرار می کنند را نمی پذیرد.

 

 

 

------------------------------------------

مختصری درباره سازمان نبوش (NEBOSH)
 
نبوش، مجری امتحان ملی در ایمنی و بهداشت شغلی (The National Examination Board in Occupational Safety and Health) به عنوان یک امتحان غیر وابسته، بصورت تشکیلاتی گواهی دهنده با رویکرد غیر انتفاعی تشکیل شده است. نبوش طیف وسیعی از گواهی های مرتبط با شغل و معتبر در صحنه بین المللی در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و نیازمندی های مدیریت ریسک را طراحی کرده که در زمینه های شغلی مختلف و برای سازمان های خصوصی و دولتی کاربرد دارد. دوره های نبوش هر ساله 50.000 داوطلب را در جهان در بیش از 600 موسسه مختلف و در 120 کشور دنیا جذب می‌­نماید.
 
شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، دوره های NEBOSH را بصورت آموزش آنلاین و آزمون حضوری و آنلاین در ایران (همچنین بصورت درون سازمانی در سراسر کشور) ارائه می دهد.
 
 
 
------------------------------------------
 
 

 

 

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق راه های زیر می توانید با ما در ارتباط باشید:

 

☎️ تلفن
021-55425307
 
📱 واتساپ
09038859444
 
 

www.HSEArya.com

 

Telegram - IranNebosh Channel - HSE Arya  Instagram - HSE Arya Training  Linkedin - HSE Arya Training  Linkedin Page - HSE Arya Training  Aparat - HSE Arya Training  Youtube - HSE Arya Training  Facebook - HSE Arya Training  Twitter - HSE Arya Training


 

واحد آموزش

 

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا